22 april 2017

Senaste nyheterna

Träningsprogram för WHHM – kom igång NU!

Om tio veckor är det äntligen dags för Women’s Health Halvmaraton. Är du nybiten löpare, springfantast eller tycker att halva loppet är lagom? Vi har tips och program för alla nivåer – vår löpcoach Sanna Hed hjälper dig hela vägen fram! Det här vill du inte missa – häng på nu!

 

Här hittar du träningsprogram anpassade för just dig. Varje vecka får du dessutom tips och knep som håller kroppen stark och din motivation på topp!

Nu kör vi – lycka till!
Välj mellan:

NYBITEN LÖPARE
Passar dig som: Vill genomföra 21 km för första gången i ditt liv eller efter ett längre uppehåll.

HÄR HITTAR DU TRÄNINGSPROGRAMMET SOM PASSAR DIG!

 

VÄSSA FORMEN
Passar dig som: Springer regelbundet och känner att du vill putsa din form och förbättra tiden.

HÄR HITTAR DU TRÄNINGSPROGRAMMET SOM PASSAR DIG!

DUO-LÖPARE
Passar dig som: Vill ha en löpupplevelse tillsammans med en kompis, och dessutom tycker att halva sträckan känns mer lagom.

HÄR HITTAR DU TRÄNINGSPROGRAMMET SOM PASSAR DIG!

Inte anmäld ännu? Läs mer om loppet och anmäl dig här!

Här är första filmen i vår löpskolningsserie – varje vecka hittar du nya tips!

Mer film: Spring snabbt, snyggt och smärtfritt – tekniktipsen och övningarna du inte vill missa!